Portefeuillehouder (bestuurlijk opdrachtgever)
Mieke van Ginkel

Tijd (indicator)

G

Kwaliteit (indicator)

G

Kwaliteit (toelichting)

Wij zien als gemeente heel veel voordelen in het normaliseren van zorg en problemen. Daarom hebben we als doel om bij een "zware of complexe" zorgvraag direct 'Welzijn' in te zetten zodat er naast de zorgvraag ook veel aandacht is voor het 'normale' leven.  Een communicatieplan kan de bewoners duidelijk maken dat een zorgvraag in Albrandswaard via de Vraagwijzer kan worden aangevraagd zodat we bovenstaand doel zo goed mogelijk kunnen bereiken.

Omdat door de ontmanteling van de BAR nog niet geheel duidelijk is hoe de Albrandswaardse organisatie er volgend jaar uitziet, en daarmee de samenwerking tussen wijkteam en Vraagwijzer, is het communicatieplan over het loket Vraagwijzer uitgesteld naar 2024. Dit zal door de gemeente/het wijkteam samen met Welzijn Albrandswaard worden opgepakt.

Geld (indicator)

G